20740

 „To nie liczba lat w twoim życiu się liczy tylko ilość życia w twoich latach.”

Abraham Lincoln
Jeśli to prawda, to niedługo osiągnę pełnoletniość. Wiele dni życia wyparłam ze swojej świadomości. Wielu dni wyprzeć się nie udało. Jeszcze więcej zamknęłam w złotej szkatułce. Zaglądam  do niej, kiedy mi źle, kiedy życie przyciśnie bezlitośnie do ziemi. Jeśli prawdą jest, że każdy szczęśliwy dzień przeżywamy po kilkakroć, to ilość życia w moim  życiu jest kompatybilna w metryką.I jeszcze tyle przede mną, mam nadzieję.  Zapowiadają mi się obecnie trudne lata. Mam wiarę, że podołam. Bo chcę. Bo przyszła pora spełnienie marzenia. a że będzie nielekko? Pestka. Przecież nikt nie obiecywał, że będzie łatwo.  

Komentarze

  1. A ja chciała bym zatrzasnąć wieko mojej szkatułki, tak by nigdy nie otworzyć, by noce stały się stabilne.....wiara czyni cuda więc chyba warto wierzyć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, warto! Tylko wiara musi być niezachwiana.

      Usuń
  2. Ano nikt nam niczego nie obiecywał, nawet tego, że będzie trudno:)
    Zdrowia życzę
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za życzenia.....niech zdrówko cię nie opuszcza....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

20781

20047